Maailman suurin tiikerihai
Meribiologi Kori Garza ja vedenalainen kuvaaja Andy Casagrande jäljittävät Ranskan Polynesiassa Kamakaita eli valtavaa naarastiikerihaita, jonka Kori näki ensimmäistä kertaa tutkimussukelluksella kuusi kuukautta sitten.