Maanmainio marsilainen
Kunnianhimoinen tv-reportteri Tim O'Hara törmää marsilaiseen, joka on juuri syöksynyt Maahan. Tim pitää juttua vuosituhannen uutisena, joten hän juonii paljastavansa marsilaisen, joka on omaksunut Martin-sedän ihmisroolin. Kun Martin-sedän hullut temput kuitenkin tyrmäävät jatkuvasti Timin yritykset, hän päättää auttaa neuvokasta avaruusolentoa palaamaan kotiin. Kun valtio on heidän kannoillaan ja avaruusalus palasina, pystyvätkö he laukaisemaan Martin-sedän ajoissa matkoihinsa?