Zeitpunkt X
Rakennuspäällikkö Thomas Zetzsche on tyytyväinen melkein valmiin rakennuksensa edistymiseen. Yllättäen kuitenkin se unelma alkaa murentua, kun yhä enemmän vikoja ilmaantuu ja avajaisia lykätään. Thomas joutuu kantamaan vastuunsa viallisista rakenteista.
Rakennuspäällikkö Thomas Zetzsche on tyytyväinen melkein valmiin rakennuksensa edistymiseen. Sähkötyöt on tehty, seinät maalattu ja lopputarkastukset ovat menossa. Hänen luomansa vaikuttava rakennus on toteutunut nykyaikainen unelma. Yllättäen kuitenkin se unelma alkaa murentua, kun yhä enemmän vikoja ilmaantuu. Kaapelit johtavat umpikujiin, palovaroittimet eivät toimi ja kokonaisia huoneita on hukassa. Thomas yrittää epätoivoisesti korjata rakennusta, mutta lopulta taipuu myöntämään, että avajaisia pitää lykätä ja hänen pitää kantaa vastuunsa.