Mars and Beyond
Tv-sarja ”Disneylandin” Tomorrowland-erikoisjakso ”Mars and Beyond” käyttää animaatiota tutkiessaan ihmiskunnan varhaisia näkemyksiä maailmankaikkeudesta ja elämästä Marsissa. Ohjelma keskittyy sitten tarkastelemaan eri planeettoja ja pohtii, mitä ihmisten selviäminen niillä vaatisi.