Rajan yli
Kanata päättää jahdata Weisheitia viimeisellä jäljellä olevalla raketilla saadakseen Mysteren takaisin. Hän ja Noir sanovat hyvästit Rock Townin väelle ennen kuin saapuvat viimein Histoireen, jossa Weisheit odottaa heitä innolla.