Joka vuosi tiikerihait kokoontuvat suurin joukoin Mauin vesiin. Mistä tämä johtuu? Tätä mysteeriä on pohdittu jo vuosikymmenen ajan. Nyt pelottomien haitieteilijöiden tiimi tutkii lähietäisyydeltä yhtä merten suurimmista saalistajista selvittääkseen vastauksen. Se vaatii vapaasukellusta kasvotusten ja ilman suojavälineitä. Nämä nuoret naiset eivät anna minkään pysäyttää heitä saadakseen tapauksen ratkaisemiseen tarvittavat tiedot.