She's Killing Me
Kuultuaan huonoja uutisia Meredith ja Derek haluavat turvata lastensa tulevaisuuden. Ryhmä syyrialaisia lääkäreitä saapuu Grey Sloan Memorial -sairaalaan.
Kuultuaan huonoja uutisia Meredith ja Derek haluavat turvata lastensa tulevaisuuden. Ryhmä syyrialaisia lääkäreitä saapuu Grey Sloan Memorial -sairaalaan harjoittelemaan kirurgian perustaitoja, joita Syyriassa voisi hyödyntää. April päättää paljastaa Matthew'lle totuuden neitsyydestään. Moni leikkauspotilas kärsii tulehduksista, ja eräs lääkäri pelkää olevansa syypää asiaan.