Mean Ghost
Puhuttuaan Grandview'n lukiossa Melinda huomaa cheerleaderin hengen hyökkäävän entisten toveriensa kimppuun. Semifinaalipelit alkavat vain päivien päästä, ja Melinda yrittää selvittää, miksi henki sabotoi joukkuettaan. Kun Melinda huomaa yhteyden aaveen, uuden cheerleaderjohtajan ja goottiopiskelijan välillä, hän puhuu joukkueen valmentajan kanssa.
Puhuttuaan uraviikolla Grandview'n lukiossa Melinda huomaa cheerleaderin hengen hyökkäävän ilkeästi entisten toveriensa kimppuun. Semifinaalipelit alkavat vain päivien päästä, ja Melinda yrittää selvittää, miksi henki sabotoi joukkuettaan. Kun Melinda huomaa yhteyden aaveen, uuden cheerleaderjohtajan ja goottiopiskelijan välillä, hän puhuu joukkueen valmentajan kanssa saadakseen lisää tietoa.