Yllyttäjä
Murhasta epäilty mies jättää arvoituksellisen vihjeen paettuaan viranomaisilta käyttäen eräänlaista mielenhallintaa.
Sadistinen tappaja, joka pystyy hallitsemaan toisia äänellään, haastaa Mulderin kuolettavaan tahdonvoimien koitokseen.