Pay-Per-View
Profilointiyksikkö etsii seuraavaa yhteyttä sarjamurhaajien verkostoon jahdatessaan koteihin tunkeutujien joukkoa. Alvez ja Garcia saavat Tyler Greenin suostumaan kognitiiviseen haastatteluun, joka voi tuoda pintaan tämän muistot Sicariuksesta.