My Big Fat Greek Bob
Bob saa tilapäiskeikan kokkina “alakynnessä” olevassa opiskelijayhdistyksen talossa ja huomaa soveltuvansa sinne täysin!
Bob saa tilapäiskeikan kokkina “alakynnessä” olevassa opiskelijayhdistyksen talossa ja huomaa soveltuvansa sinne täysin! Tiedossa on hulluja temppuja, kun Bob ja yhdistyksen veljet huomaavat olevansa keskellä collegen keppostelusotaa, jossa on mukana talon kuuluisin alumni, tri Yap. Lapset puolestaan pyrkivät opiskelijayhdistyksen taloon, jotta pääsisivät mukaan toimintaan.