Mikin poksahtelevat synttärit
Minni, Iines ja Heluna aikovat yllättää Mikin laululla hänen syntymäpäivänään, mutta juuri ennen esitystä Helunan poreileva li-muu-nadi saa heidät menettämään äänensä!