Miraculous World: Shanghai, Lady Dragonin legenda
Marinettella on koulusta lomaa ja kaikki on hyvin… kunnes hän saa tietää, että Adrienin piti mennä Shanghaihin, Kiinaan, isänsä kanssa. Onneksi Marinetten Wang-setä asuu siellä, ja sedän syntymäpäivä on pian! Tavatakseen Adrienin ja omat juurensa Marinette päättää viedä lahjan Wang-sedälle itse. Pian saavuttuaan hän hukkaa kaikki tavaransa mukaan lukien käsilaukun ja Tikkin… ja Miraculousin, jonka avulla hän muuttuu Ladybugiksi!