Morsiamen isä
Steve Martin tekee sydäntälämmittävän ja hupaisan roolisuorituksen George Banksina, hämmentyneenä isänä, jolla on vaikeuksia päästää irti nuoresta tyttärestään, kun tämä ilmoittaa odottamatta aikeistaan mennä naimisiin.