Morsian karkuteillä
Ike Graham, kyyninen kaupunkilaistoimittaja, haluaa kirjoittaa jutun pikkukaupungissa asuvasta Maggie Carpenterista, jolla on tapana jättää sulhasensa alttarille. Mutta Iken tutustuessa Maggieen hän huomaa rakastuvansa tähän.
Ike Graham (Richard Gere) on kaupunkilaistoimittaja, joka aiheuttaa hälinää ikävällä ja virheellisellä jutullaan Maggie Carpenterista (Julia Roberts), pikkukaupungissa asuvasta naisesta, josta on tullut paikallislegenda jätettyään useita sulhasiaan alttarille. Ike haluaa todistaa olleensa oikeassa Maggiesta, ja Maggie haluaa tasata tilinsä Iken kanssa. Kumpikaan ei odota heidän välillään kipinöivän, kun he viimein tapaavat.