Sudenkita
Juuri nimetty yleinen syyttäjä, Anna Colace, laatii käänteentekevän strategian ‘Ndranghetan kaatamiseksi. Lea Garofalo tapaa tyttärensä Denisen kanssa pitkästä aikaa miehensä ja Denisen isän, Carlo Coscon, ja toivoo voivansa tehdä Carlon kanssa sovinnon ja lopettaa vuosia jatkuneen pakoilun.