My Name is Bulger
Elokuva hälventää päivälehtien otsikoita ja iltauutisten hysteriaa paljastaakseen tarinan ainutlaatuisesta amerikkalaisesta perheestä, joka kaipaa tulla tuomituksi sen perusteella, keitä he ovat ja mitä he ovat tehneet, eikä siitä, mitä heidän pahamaineinen sukulaisensa teki.