Yökuski
Uhkaavanoloisen asukkaan tytär Chiara kiristää Eliseon myöhäisillan kuskikseen. Eliseon heitettyä Chiaran ystävät ulos, vihainen Chiara antaa Eliseolle yllätyssuukon, josta ystävät ottavat kuvan. Kun Eliseo löytää tilaisuuden kääntää tilanne omaksi edukseen. Sen hän käyttää hyväkseen häikäilemättä, jotta saisi lisää vastustajia projektille.
Uhkaavanoloisen ammattiyhdistysliikkeen johtajan Renato Di Lellan tytär Chiara tanssii katolla ystäviensä kanssa. Eliseo heittää heidät ulos. Kostoksi Chiara suutelee häntä ystävän kuvatessa. Chiara uhkaa näyttää kuvan isälleen, ellei Eliseo suostu heidän kuskikseen sinä iltana. Eliseolla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin suostua ja kuljettaa tytöt ja Chiaran poikaystävä Ramiro baariin ja sieltä juhliin. Matkanvarrella Eliseo huomaa, kun Chiara suutelee ystäväänsä Lalaa, Ramiron huomaamatta. Kun he saapuvat juhliin, Chiara poistaa kuvan ja Eliseo onnistuu saamaan kutsun sisään. Juhlissa Eliseo onnistuu juottamaan Ramirolle shotteja, kunnes tämä sammuu. Chiara käyttää tilaisuuden ja suutelee ystävänsä kanssa huomaamatta, että Eliseo ottaa hänestä kuvia. Kun juhlat ovat ohi, Eliseo näyttää Chiaralle ottamansa kuvat ja käskee tyttöä taivuttelemaan isänsä äänestämään uima-allasprojektia vastaan. Chiara suostuu, mutta juuri kun Eliseo on voitonriemuinen, hän saa viestin tytöltä, jossa on sama kuva heistä suutelemassa.