Good Crazy
Kun Lily ja Marshall järjestävät varpajaiset, Marshall alkaa panikoida tajutessaan lapsen pian syntyvän.
Kun Lily ja Marshall järjestävät varpajaiset, Marshall alkaa panikoida tajutessaan lapsen pian syntyvän. Ted ja Robin sopivat suhteensa luonteesta, ja Barney vie Marshallin ajomatkalle.