Uuden auton tuoksu
Saatuaan salaisen tehtävänannon Saulilta järkyttynyt Estes valtuuttaa soluttautumisoperaation ja etsii Beirutista saatuja tietoja. Hän kuitenkin laittaa oman luottamusmiehensä operaation johtoon. Pommintekijän kanssa kohdatuista kommelluksista yhä tolaltaan oleva Brody saa toisen sokin tavatessaan Carrien Langleyssä. Varovainen tapaaminen sotakirveen hautaamiseksi muuttuu tilanteeksi, jota kumpikaan ei osannut kuvitella. Dana saa tietää, että hänellä on jotain yhteistä varapresidentin pojan, Finn Waldenin, kanssa.