Nona
Nona-isoäiti aikoo viettää päivän katsomalla televisiosta suosikkivapaapainiohjelmansa odotettua erikoisjaksoa. Mutta kun hänen lapsenlapsensa, 5-vuotias Renee-tyttö, saapuu yllättäen hoidettavaksi, Nonan täytyy yrittää jakaa aikansa kahden lempiasiansa välillä.