Prinsessapäiväkirjat 2
Prinsessa Mia on täyttänyt 21 vuotta ja on ottamassa isoäitinsä paikan Genovian kuningattarena. Mutta naimatonta naista ei voida kruunata kuningattareksi, joten Mialla on vain 30 päivää aikaa löytää aviomies.