Alaska's Panhandle
Keittiömestari Gordon Ramsay matkaa Alaskan ankaralle ulokealueelle selvittääkseen alaskalaisen ruoan salat. Hän oppii valmistamaan hyljettä vanhan natiivin tlingitiheimolaisen kanssa, kiipeää pystysuoraa kallionseinämää lumimyrskyssä, käy metsästämässä metsäkanoja ja pistää uudet tietonsa testiin järjestäessään kestit legendaarisen paikallisen keittiömestarin Lionel Uddipan kanssa.