Silmä silmästä
Fiona ja Jesse menevät tarkkailutehtävään vaikutusvaltaisen lääkealan pohatan värvääminä, mutta miehen yrityksessä on jotain hämärää. Michael ja Sam kuulustelevat pommintekijää, joka liittyy Maxin murhan peittelyyn.
Fiona ja Jesse menevät tarkkailutehtävään vaikutusvaltaisen lääkealan pohatan värvääminä, mutta miehen yrityksessä on jotain hämärää. Michael ja Sam kuulustelevat pommintekijää, joka liittyy Maxin murhan peittelyyn. Vierailevana näyttelijänä nähdään James Frain.