April on vastuussa uudesta Gray Sloanin kirurgian innovaatiokilpailusta, ja lääkärit ovat innokkaita aloittamaan projektejaan. Catherinen vanhalla ystävällä on järkyttävä idea Catherinelle ja Jacksonille. Meredith hoitaa palaavaa potilasta, joka inspiroi hänen projektiaan.