Operation Commando
Lapset leikkivät sotaa kesäleirillä. Asetelmana on Amerikan alkuperäisasukkaat vastaan kommandot. Kaksi veljeä ovat vastakkaisilla puolilla. Vanhempi veli lupaa nuoremmalle veljelleen etsivänsä tämän ensimmäisenä yönä.