RÄYHÄ-RALF: SOKERI-RALLIAUTO
Kurzawan perhe tempautuu kisahuumaan, kun he askartelevat Amberin kanssa Disneyn Räyhä-Ralfin hengessä. Työ vaatii paljon keskittymistä ja huolellisuutta, koska siihen kuuluu runsaasti yksityiskohtia vaahtomuovilevyistä postitusputkiin ja uimapötköihin. Mutta jos kaikki menee putkeen, tuloksena on mitä makein ajopeli!