Villi ja vapaa
Omaa aikaa kaipaava Ylva juoksee metsään ja tapaa Vargirin. Tämä huijaa Ylvan sieppaamaan Garrickin vuohen. Ylvaa uhkaa erottaminen koulusta ja hän tarvitsee ystäviensä apua.
Luonnossa kasvanut Ylva yrittää yhä tottua elämään ”sivistyksen” parissa. Hän ei tunne omakseen Jänteen uusia diplomatian kursseja. Ylva tahtoo viettää hetken yksin ja juoksee metsään, mutta törmää siellä Vargiriin, viehättävään nuoreen lainsuojattomaan. Hän tarjoaa nopeasti ystävyyttään kaltaiselleen ”villille luonteelle”. Hän on kuitenkin juonittelija ja roisto, joka yrittää huijata Ylvan sieppaamaan Nannan, Garrickin lempivuohen. Garrick tahtoo Eiran karkottavan Ylvan välittömästi, mutta Erik ja Arni saavat tilaisuuden hakea hänet takaisin ja puhdistaa hänen nimensä.