Paholainen pukeutuu Pradaan
Nuori nainen saa enemmän kuin halusikaan, kun hän muuttaa New Yorkiin ryhtyäkseen kirjoittajaksi ja päätyy tärkeän muotilehden tyrannimaisen päätoimittajan apulaiseksi.