Panic
Kiristysohjelmahyökkäysten sarja johtaa hätätilanteiden tulvaan 118:lle. Muun muassa pelastushelikopteri joutuu onnettomuuteen sairaalalla ja lennonjohtotornin järjestelmä kaatuu. Athenan pitää käsitellä uudelleen kokemaansa traumaattista hyökkäystä, kun kiinteistönvälittäjäsarjaraiskaajan oikeuskäsittely alkaa. Eddie pelästyy terveytensä puolesta. Maddien synnytyksen jälkeinen masennus pahenee.