Taivaan takana
Luotetun liittolaisen pettämä Kanata joutuu vangiksi. Tilanne pahenee, kun hänen kaksi ystäväänsä nähdään Idealin jäsenten joukossa. Veitsi kääntyy haavassa vielä hieman, kun Weisheit paljastaa järkyttävän menneisyyden.
Luotetun liittolaisen pettämä Kanata joutuu vangiksi. Tilanne pahenee, kun hänen kaksi muuta ystävää nähdään myös Idealin jäsenten joukossa. Veitsi kääntyy haavassa vielä hieman, kun Weisheit paljastaa järkyttävän menneisyyden ja määrää, että Kanatasta hankkiudutaan viimein eroon. Pakomahdollisuus on hyvin vähäinen.