Pennyn uusi elämä osa 1
Penny, kuuluisan poptähti Bakian salattu tytär, ja hänen ystävänsä Camilla päättävät osallistua salaa M.A.R.S:in koe-esiintymiseen.
Penny, kuuluisan poptähti Bakian salattu tytär, ja hänen ystävänsä Camilla päättävät osallistua salaa M.A.R.S:in koe-esiintymiseen. Camilla on iloisella tuulella, koska on rakastunut Sebastianiin, eikä malta odottaa tämän tapaamista uudelleen. Penny kuulee pojan laulavan isänsä kanssa ja ihastuu. He tapaavat ja Penny antaa pojalle onnenamulettinsa juuri ennen kuin poliisit vievät pojan isän, Mitchin. Penny joutuu kohtaamaan äitinsä koe-esiintymisen jälkeen ennen kuin tuloksista on tietoa.