Phineas ja Ferb: Star Wars
Phineas ja Ferb asuvat Tatooinella, kun R2-D2 ja Kuolemantähden suunnitelmat putoavat vahingossa heidän kiituriinsa. Galaksin kohtalo on heidän harteillaan, joten he lähtevät palauttamaan R2-D2:a ja suunnitelmia kapinallisille.
Phineas ja Ferb asuvat Luke Skywalkeria lähellä olevilla kasteviljelmillä Tatooinen planeetalla, kun R2-D2 ja Kuolemantähden suunnitelmat putoavat vahingossa heidän kiituriinsa. Galaksin kohtalo on heidän harteillaan, joten he palkkaavat Han Solon kilpailijan, Isabellan, jotta saavat suunnitelmat palautettua kapinallisille. Matkaan tulee mutka, kun matala-arvoinen iskujoukkojen sotilas, Candace, päättää yrittää estää kapinallisten toimet ja päätyy jahtaamaan heitä ympäri galaksin saadakseen Kuolemantähden suunnitelmat takaisin. Samaan aikaan Kuolemantähdellä kehittyy intergalaktisen tason kaaosta. Perry the Rebelpus yrittää estää Darthenshmirtziä käyttämästä uutta Sith-inator-asetta, mutta hänet jäädytetään karboniittiin. Soppa pahenee, kun Ferb saa iskun Sith-inatorista, joka muuttaa hänet Sithiksi, ja hänen on taisteltava veljiään vastaan.