Pretty Little Picture
Naiset päättävät järjestää illalliset, joita edesmennyt Mary Alice suunnitteli. Karl palaa Wisteria Lanelle sopimaan asioista Susanin kanssa.
Omista ongelmistaan huolimatta naiset päättävät järjestää suuret illalliskutsut, joita Mary Alice suunnitteli. Yhdeksänvuotias kiristäjä häiriköi syrjähyppivää Gabriellea. Bree yrittää kaikin voimin salata avioliittonsa murenemisen. Susan paljastaa kaiken – monellakin tapaa – kohdatessaan ex-miehensä.