Apocalypse, Nowish
Kun Fred pohtii suhdettaan Gunniin, Cordelian ennustama peto palaa. Tästä käynnistyvät tapahtumat, jotka vaikuttavat lopulta hänen ja Connorin suhteeseen.
Angel ja kumppanit varautuvat helvetillisen pedon vääjäämättömään saapumiseen ja pyrkivät viivästämään tuomiopäivää (jälleen kerran). Vaikka otuksen tuleminen paljastui alun perin Cordelian kautta, hänen ei onnistu kaivella aukkoisen muistinsa perukoilta kammottavia lisätietoja toisen maailman vieraasta. Vain yksi on varmaa: demoni aiheuttaa maailmanlopun, ellei sitä pysäytetä. Koska vaihtoehtoja ei ole, Angela lyöttäytyy yhteen Lilahin kanssa taistellakseen yhteistä uhkaa vastaan. Samalla Fred ja Gunn ajautuvat sivuraiteille, kun heidän suhteeseensa ilmaantuu mutka. Cordy ja Connor puolestaan lähtevät kaksistaan jahtaamaan saapuvaa uhkaa.