Pluto ostoksilla
Plutoa odottaa yllätys, kun Mikki lähettää sen ostamaan lihakaupasta salamia. Se joutuu kamppailemaan estääkseen bulldoggia varastamasta herkkua. Kun Pluto selviää kotiin, Mikki antaakin salamin bulldoggille syntymäpäivälahjaksi.