Life Support
Cooperin näkökulmasta kuvatussa jaksossa seurataan tapahtumia hedelmöittymishetkestä pahaan riitaan Charlotten kanssa. Kolmoslasten elämä voi olla vaarassa.
Cooperin näkökulmasta kuvatussa jaksossa seurataan tapahtumia hedelmöittymishetkestä pahaan riitaan Charlotten kanssa. Kolmoslasten elämä voi olla vaarassa. Violet lohduttaa ystäväänsä, jota kehotetaan irrottamaan puolisonsa hengityskoneesta.