PORTRAITS DE VOYAGE : YEMEN - Les Maisons Tours
Arkkitehti vierailee tyypillisessä tornitalossa Jemenin pääkaupungissa Sanaassa. Ne rakennettiin 1000-luvulla, ja Sanaan vanhaa kaupunkia pidetään Unescon maailmanperintökohteena.