I Do, I Don't
Ystävykset menevät "naimisiin" osana luokkaprojektia. Lizzie "avioituu" Gordon kanssa, mutta on liian mustasukkainen Mirandan "avioliitosta" Ethan Craftin kanssa huomioidakseen omaa "aviomiestään."