Power Rangers
Valmistaudu vahvistamaan voimiasi ja päihittämään pahuus näiden kuuden mahtavan teinin kanssa! Se ei tule olemaan helppoa, koska ilkeä hirviö nimeltä Ivan Ooze on vienyt Power Rangerseiltä heidän voimansa!
Liity kuuden mahtavan teinin matkaan, jotka pystyvät voittamaan kaiken pahuuden Power Rangerseina! Mutta pelottavan ilkeä hirviö, Ivan Ooze, joka on vapautettu kuudentuhannen vankilassa vietetyn vuoden jälkeen, on vienyt Power Rangersien ja heidän johtajansa Zordonin voimat! Heidän ainoa toivonsa on opetella ikivanhan Ninjetin salaisuudet — kaukaisella planeetalla!