Daddy Issues
Glorian aiempi ihastus näyttää oudosti Mannylta. Phil tuskailee etsiessään Clairelle täydellistä lahjaa hääpäiväksi.
Glorian ex-poikaystävä Jorge (vieraileva tähti Gabriel Iglesias) käy vierailulla. Jorgen yhdennäköisyys Mannyn kanssa saa Jayn miettimään, onko hän Mannyn oikea isä. Phil tuskailee etsiessään täydellistä hääpäivälahjaa Clairelle. Cam ja Mitch ovat vaikeassa tilanteessa, kun Lily joutuu koulussa tappeluun rintaliiveistä.