Prom Pact
Tanssiaiskausi on koittanut, ja lukion viimeisen vuoden opiskelija Mandy ja hänen paras ystävänsä, Mandyn tapaan ulkopuolinen Ben, joutuvat kestämään yliampuvia tanssiaiskutsuja ympärillään. Mandy keskittyy pelkästään unelmakouluunsa Harvardiin pääsemiseen, mutta alettuaan tuutoroida koripallotähti Grahamia hän joutuu pohtimaan uudemman kerran, onko unelmakouluun hyväksytyksi tuleminen hänen omien vakaumustensa uhraamisen arvoista.
Tanssiaiskauden lähestyessä huippuaan lukion viimeisen vuoden opiskelija Mandy Yang ja hänen paras ystävänsä, Mandyn tapaan ulkopuolinen Ben, joutuvat kestämään yliampuvia, 80-luvun tyylisiä tanssiaiskutsuja ympärillään. Mandy kuitenkin keskittyy toiseen tavoitteeseen: elinikäiseen haaveeseensa Harvardiin pääsemisestä. Saatuaan tietää hyväksymisensä lykkääntyneen Mandy päättää tehdä kaiken mahdollisen päästäkseen pois odotuslistalta, vaikka se tarkoittaisi avun pyytämistä eniten inhoamaltaan henkilöltä – suositulta koripallotähdeltä Graham Lansingilta, jonka isä on vaikutusvaltainen Harvardin käynyt senaattori. Ryhdyttyään Grahamin tuutoriksi Mandy alkaa tajuta aliarvioineensa hänet ja että ehkä elämässä on muutakin tärkeää kuin vain Harvard.