Kesäpäivänseisaus
Vuoden pisimpänä päivänä Erik, Arni ja Ylva kohtaavat tähän asti häiritsevimmän haasteensa – ja pimeydessä väijyy jotakin.
Aluksi Erik luulee, että hänrllä on vain tosi huono päivä – mutta jokin on todella pielessä, ja päivä muuttuukiin hänen suurimpien pelkojensa valvepainajaiseksi. Hän tajuaa, että kyseessä oli vain uni... paitsi että hänen sänkynsä päädyssä seisoo kauhistuttava aavehevonen, joka vaivuttaa Erikin takaisin uneen. Pikku hiljaa kolmikolle valkenee, että kouluun on hyökännyt mara. Nyt kaikki ovat vankeina yhteisessä painajaisessa. Kaikkien joutuessa pahimpien pelkojensa valtaan kolmen ystävyksen on yritettävä selvittää, kuinka painajaisen voisi murtaa.