Poltetaan kaikki maan tasalle
Juuri kun Derekin kunto näyttää paranevan ilmenee vakava komplikaatio, mikä saa Kitin pelkäämään, että hän saattaa olla Cainin peittelyn viimeisin uhri. Kun Cainin entinen tyttöystävä saapuu sairaalaan leikkaukseen, lääkärit saavat viimein nähdä vilauksen Cainin yksityiselämästä.
Juuri kun Derekin kunto näyttää paranevan ilmenee vakava komplikaatio, mikä saa Kitin pelkäämään, että hän saattaa olla Cainin peittelyn viimeisin uhri. Kun Cainin entinen tyttöystävä saapuu sairaalaan leikkaukseen, lääkärit saavat viimein nähdä vilauksen Cainin yksityiselämästä. Conrad paikkaa Marshallia, kun sairaalassa on hätätila.