Ryysyistä rikkauksiin
Iggy laskee kryptakivistä muodostamansa kartan väärään paikkaan ja Alice näkee sen viimeisenä ihmisenä. Tästä johtuen Iggi kutsuu Alicen hänen elämänsä ensimmäisille "treffeille", jotta hän saisi tietää Alicelta kryptakivien sijainnin.
Iggy jättää kryptakivistä muodostamansa kartan väärään paikkaan, jonka takia se värjäytyy ja päätyy Bellan tekemään mekkoon. Alice näki sen viimeisenä, joten vain hän tietää, mitä kartta sisältää. Tämän vuoksi Iggi pyytää häntä "treffeille" saadakseen häneltä tarvitsemiaan tietoja. Alice panikoi, koska kyseessä ovat hänen elämänsä ensimmäiset treffit, joten Bella päättää kutsua heidät pariskuntien välisille treffeille. Alice menee Iggin kanssa ja Bella Cameronin, vaikka asetelman pitäisi olla täysin päinvastainen. Treffeistä on tulossa katastrofaaliset.