Kapinoiva paavi
Ennen kuin hänestä tuli Paavi Fransiscus, Jorge Bergoglio oli tavallinen buenosairesilainen poika. Hänen äitinsä halusi hänen opiskelevan lääketiedettä, mutta Jorge halusi löytää Jumalan määräämän tarkoituksensa.