Pelastajaprinsessat!
Vierailulla Wei-Lingin kuningaskuntaan Sofian, Annen ja prinsessa Junin täytyy tehdä yhteistyötä pelastaakseen isänsä ja veljensä, jotka ovat vankeina jaguaarin luolassa. Prinsessa Mulan vierailee.
Vierailulla Wei-Lingin kuningaskuntaan Sofian, Annen ja prinsessa Junin täytyy tehdä yhteistyötä pelastaakseen isänsä ja veljensä, jotka ovat vankeina jaguaarin luolassa. Disney-prinsessa Mulan tulee tarjoamaan strategisia neuvoja nuorille prinsessoille.