Remember Me
Nainen Cooperin menneisyydestä käy klinikalla. Raskaana oleva nainen kärsii pahasta muistinmenetyksestä auto-onnettomuuden jälkeen. Violet ja Sheldon riitelevät.
Cooper saa elämänsä yllätyksen, kun nainen hänen menneisyydestään käy klinikalla. Addison hoitaa potilastaan Jodia, joka on viimeisillään raskaana ja kärsii pahasta muistinmenetyksestä traumaattisen auto-onnettomuuden jälkeen. Sheldon ja Violet ajautuvat ilmiriitaan, kun Jodin aviomies Zach harkitsee jättävänsä vaimonsa vauva mukanaan.