Ritratti Di Surf
Ritratti Di Surf tutkii italialaista surffauskulttuuria haastattelemalla surffaajia, muotoilijoita ja taiteilijoita. Elokuva vangitsee intohimon ja seikkailun aaltojen etsinnässä Italiassa ja sen ulkopuolella. Lumoava kuvaus Italian surffiskenestä.