Roy
Yksinäisyytensä vangiksi jäänyt erakoitunut leskimies Roy viettää päivänsä soitellen tuntemattomille ihmisille puhelinluettelosta löytääkseen seuraa pieneksi hetkeksi, mutta kun hän vahingossa soittaa aikuisviihdepuhelimen työntekijä Caralle, syntyy epätodennäköinen ystävyys, joka auttaa heitä molempia löytämään jälleen elämänilon.